! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Seminar Teknik Menjawab Soalan SEJARAH

Seminar Teknik Menjawab Soalan SEJARAH

Assalamualaikum..

Hari nie aku nak bercerita tentang Seminar Teknik Menjawab Soalan Sejarah..
Dislot yang pertama amatlah membosankan.Ceramah masuk telinga kawan keluar telinga kiri.
Aku mengantuk yang amat tuhan jew yang tahu..Baru aku nak lentok tiba-tiba sampai pula kew slot seterusnya iaitu Bengkel Menjawab Soalan.
Kami diberi soalan sejarah kertas 2..Esei tu werhh..
Dann masa menjawab pun tamat.
Penceramah tu panggil ketue pelajar untuk jawab soalan pertama,k ketua pelajar selesai dia sruh ketua pelajar petik satu nama.
Syarat dye lelaki kena pilih perempuan ,perempuan pulak kene pilih lelaki ..


Kebanyakan yang terpilih dari pelajar kelas A ,mereka lebih layak.Tak gitu ?
Tengah aku dok rilek tiba-tiba aku dengar ada orang sebut nama AIEN BUSRAK.
 Aku terkejut rasa mcm nak mati sebab aku kena soalan yang aku xbuat.. malang giler nasib
Aku xbuat bukan sebab malas taw ! Tapi sebab soalan tu tanya "Pada pendapat anda ....."
Bertambah malang nasib aku,aku kena panggil kedepan tu ha.Nasib baik x suruh naik atas pentas.
Aku kalau dalam keadaan terdesak mencurah-curah idea, so aku cakap la apa yang ada dalam kepaleotak aku nie ..k jAwapan 1st ,2nd ,3rd dia kata okei  ..*Maybe nak jage aty ak jew kowt bab ak rase KO 
Ok ak dah selesai ,tp ak ad masalah yg lebih besar iaitu ak kene pilih sorang laki nak bwat suami ..Opp silap ,utk next question la
 ak rase buntu sgt nak pilih sape ,ak takut disebabkan ak salah pilih kang tak bertegur setahun ..OMG !! TAKNAK2!!
Aku fikir nama sapa macam perdana menteri fikir masalah negara.
 Akhirnya aku terfikir 1 nama iaitu NAZRIN OTHMAN .So dye lah insan bertuah yg ak pilih..
Dia berjaye jawab sume soklan yg diajukan ..TAHNIAH2 .

Seminar selesai ,kat luar dewan ,dia pandang ak ,dye sengih2 jew ..hahahahaha ...MALU !!

Wlaupun ak petik name dye tp dye still baek ngan ak ,so ak tak bwat keputusan yg salah dgn memilih dye coz dye pandai gak ..

TAHNIAH AIEN DAN NAZRIN ..



    
DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

0 pengomen comel komen disini: