! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: TORRES MAN OF THE MATCH

TORRES MAN OF THE MATCH

Assalamualaikum
gambar print screen kat twitter coz malas nak tulis
Siapa tengok SPAIN lwn Ireland ? Aku tengok ulangan jew..Kau giler nak tengok pukul 3 pagi? Aku sekolah..Kat sekolah kawan aku kata "weyy Aien,SPAIN menang 4-0" ,dengan gembiranya aku kata "ye kew !! Sape gol ?" ,kawan aku kata Torres..Lepas dengar gitu cikgu kat depan,aku dok kalut yess yess yess..hahah..Balik rumah terus plan nak tengok ulangan..Taknak tengok highlight jew..haha
Aku tahu ramai sokong SPAIN sebab Spain juara dunia..
Aku macam biasa lah sokong semua yang berkaitan Fernando Torres..Start minat Torres tahun 2009, piala dunia 2010..Dulu bape ketol sangat minat Spain..
Sekarang kalau ada orang tanya aku minat apa,aku jawab Switzerland..Semuanya sebab aku nangis Spain kalah ngan Switz masa perlawanan pertama piala dunia..Gilerr,,sedihh weyy !!
Dulu kalau aku kata minat Spain orang gelak sebab Spain mane pernah menang piala dunia, sekarang aku kata aku minat Torres orang kata Torres tak hebat langsung..Ingat aku nie jenis sokong yang hebat-hebat jew kew ? Aku tak minat langsung Messi..hak tuihh..Sekali aku minat, biar macam mana pun aku tetap minat !! Tapi semalam dia dapat "Man Of The Match" ..Akhirnya dia kembali !!
Apapun aku tetap minat Fernando Torres el Nino..
werhh malunye aku tulis entry nie !! besungguh..
Klik Sini untuk mengetahui lebih lanjut

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

0 pengomen comel komen disini: