! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Tamat sudah Semester Satu :)

Tamat sudah Semester Satu :)

Assalamualaikum..
Alhamdulillah..Akhirnya tamat juga semester satu.. Tadi jawab paper last..Nasib baik senang, tapi yang semalam-semalam tu redha dah pasrah je lah ,sedia untuk repeat tahun depan.haha ..Nampak sangat aku ni kurang cerdik.. Act aku tak ready la nak exam ni, series study gitu-gitu je.. Study 5 minit, tidur 2 jam.haha
Paper Geog semalam lah yang paling jahanam..Soalan yang bangang atau aku yang bangang ? Arhh I Hate This Part..
Balik sekolah tadi pukul 10, kami ramai-ramai pergi makan dulu...Seronok, lepastu pergi teman Tiqah cuci rambut.. Lepastu baru balik, dah la hantar Tiqah dulu, lepas Tiqah turun dari kereta , Aie cakap gini "haa risau muka Aien,.Jom jual Aien kat Thailand..haha" .. Bangang gilerr, dah la malu.. Nasib baik selamat sampai rumah tak kena jual.hohoho
Esok malas nak datang..HA HA HA .
AKU DAH BERSEDIA NAK MENGHADAPI SEMESTER 2 ,Buktinya aku dah siap balut buku rujukan Sem 2..haha macam budak sekolah rendah..



DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

3 pengomen comel komen disini: