! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Selamat Tahun Baru 2013

Selamat Tahun Baru 2013

Assalamualaikum..
Inilah entry pertama pada tahun 2013.. 
Tahun 2012 memang penuh dengan kenangan manis dan pahit.. Ohh 2013, please be nice to me..
New Year tahun ni tak sambut pun..Err ? Aku memang tak pernah sambut New Year pon lah..Tahun lepas je tak sengaja sambut dekat Cameron Highland, act tu bercuti..Tapi tak sengaja sampai ke New Year..
Nak tulis apa erk pasal 2012 ? Okei cite je la pape.. Bulan 1 sampai bulan 5 aku penganggur terhormat kat rumah..Haha, Lepastu bulan 5 baru sambung belajar (masuk form 6)..
Blablabla kehabisan idea betul dah ni..
Hari ni 1.1.2013, yeayy esok sekolah.. Semoga aku boleh survive untuk form 6..Korang doa-doa kan lah aku k..
Azam tahun baru nanti la aku bagitahu.. Act, takde lagi..Haha.. Aku ni payah betul nak ada azam.. Nanti aku cari pakwe nama azam, hari-hari aku jaga azam.. Kahkahkah kidding..
Siapa yang selalu stalker blog aku akan tahu yang aku tak pernah letak gambar yang berkaitan dengan tajuk..Haha
Nak bagitahu ni !! Merlin S5 habis nanti baru aku nak duduk asrama, kalau tak aku takkan bergerak kemana-mana..Hohoho

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

4 pengomen comel komen disini:

khairulsyarafi said...

Selamat Tahun baru 2013
jgn lupa singgah kat blog saya poster 2013 saya :)
http://syarafikamaruzzaman.blogspot.com/2013/01/jangan-biarkan-jari-tengan-awak-berdiri.html

ᵜΜЦNᗩM〇HᗩMMᗩᗪ™ said...

kahkahkah ! Azam -,-

Aien_Aen said...

@Syarafi[skyforce331] : Terima kasih :)

Aien_Aen said...

@☆Moona☆ : eleyh gelak sangat la dia