! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: A W A K :'(

A W A K :'(

Assalamualaikum

Saya pernah bagi awak note ni dulu. Sekarang saya rasa nak hantar sekali lagi. Awak nak tahu ? Saya rindukan awak dengan sepenuh hati saya . I miss you to the moon and back I miss you so bad.
Awak tahu ? Saya cuba melupakan orang yang tidak menghargai saya tapi saya tak boleh. Saya terlanjur menyayangi dia.
Tuhanku aku sangat merindui dia, jika aku salah, hapuskan rasa rindu ini. Tetapi jika tidak, tolong sampaikan salam rinduku padanya agar dia tahu betapa sakit rasa merindui seseorang.
Saya pernah terfikir, andai kita tidak ditakdirkan untuk mengenali satu sama lain, pasti jalan hidup kita berbeza, saya tidak perlu menahan sebak dek kerinduan ini, saya juga tidak perlu merasa sakit melihat segalanya. Tapi saya terima. Awak tahu, saya terima segalanya. Terima dengan sepenuh hati saya. Tetapi saya hanya manusia biasa, punya rasa cinta, punya rasa sakit, dan saya tidak mampu menahan kerinduan ini. Saya juga tidak mampu membenci awak.
Awak tahu ? Kalau ditakdirkan kita tak dapat bertemu lagi, saya berdoa supaya dapat lihat awak dari jauh. Itu sudah cukup dalam hidup saya.


Sandiwara Cinta
Aku tahu ini semua tak adilAku tahu ini sudah terjadiMau bilang apa aku pun tak sanggupAir mata pun tak lagi mau menetes
Alasannya seringkali ku dengarAlasannya seringkali kau ucapKau dengannya seakan ku tak tahuSandiwara apa yang telah kau lakukan kepadaku
Jujurlah sayang aku tak mengapaBiar semua jelas telah berbedaJika nanti aku yang harus pergiKu terima walau sakit hati
Mungkin ini jalan yang engkau mauMungkin ini jalan yang kau inginkanKau dengannya seakan ku tak tahuSandiwara apa, ceritanya apa, aku tahu
Jujurlah sayang aku tak mengapaBiar semua jelas telah berbedaJika nanti aku yang harus pergiKu terima walau sakit hati
Jujurlah sayang aku tak mengapaBiar semua jelas telah berbedaJika nanti aku yang harus pergiKu terima walau sakit hati


DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

0 pengomen comel komen disini: