! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Bola !! Bola !! Bola !!

Bola !! Bola !! Bola !!

Assalamualaikum.
Okei lama dah tak update blog tapi ni nak kena updated selaju mungkin ni sebab tengah kerja.
Okei as you all tahu, liga Super dengan Piala FA dah start. Andddddddd game pertama Pahang ialah Piala Sumbangsih menentang Lion. Yeayyy Pahang menang. Kiranya entry ni nak cerita lah aku pergi tengok haritu. Haha. Best giler, mesti lah best sebab Pahang menang.
Kami bertolak pukul 3 petang, tiket kawan abang aku uruskan sebab Elephant Army boleh dapat awal sehari. Kami konvoi ada lah dalam 15 buah kereta. Sampai sana aku dengan adik aku duduk dengan orang lain, sebab segala rombongan konvoi tu Elephant Army. Takkan perempuan nak join Ultras berchanting. Kitorang chanting kat tempat kitorang je lah.
Series memang sangat best walaupun hujan 2 saat.
Semalam pulak Piala FA pusingan pertama. Yeayy Pahang mara lagi setelah menewaskan Perak dalam penentuan melalui sepakan penalti.
Haa ahad baru ni Chelsea vs Manchester United kan. As a die hard fans Chelsea, haruslah tengok. Lawan rival pulak tu. Memang berharap sangat Chelsea menang sebab season lepas MU menang sebab Reffere.

Frust jersey Pahang takde ala-ala Dortmund, so aku pakai jersey Borussia Dortmund pergi SDM.
 Ku lihat awan ku nampak biru, Salam 3-1 Fans MU !! Haha marah ?

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

0 pengomen comel komen disini: