! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Penang With Love

Penang With Love

Assalamualaikum.
Hari rabu minggu lepas aku pergi Kedah.Nak pergi tenangkan fikiran. Haha. Aku stress sangat sampai tak dapat berfikir dengan baik. Tak dapat berfikir nak pergi mana dah. Last2 kedah je yang mampu aku fikirkan. Kawan aku Tiqah belajar UITM Merbok, so tumpang hostel dia je la. Haha sukati.
Pagi rabu pergi cari tiket kat Terminal Temerloh. Pukul 11 pagi bertolak, pukul 7 petang sampai Kedah. Pengalaman pertama dalam hidup travel sorang sorang tanpa family atau peneman. Naik bas mak hantar sampai tempat duduk, mak keluar, aku menangehh. Ya Allah tak tahu nak describe mcm mana, sepanjang perjalanan aku pening, 4 kali muntah. Menangis. Semua sorang-sorang. Giler tak sedih, aku tak pernah gila macam tu buat keputusan. Malam tu buat keputusan, esoknya terus pergi. Kira macam lari rumah tapi bagitahu mak. Mak aku siap cakap kat abang aku "Pergi cari tiket, kalau takde esok g Temerloh cari tiket. Aien tekanan perasaan nanti lagi bahaya."
Alhamdulillah selamat sampai ke Kedah, Negeri yang aku tak pernah pergi. Tiqah nak ambik kat terminal, sebelum tu dia mesej
"Kau dah kat mana?"
Aku pun jawab la "Aku mana tahu aku kat mana." Hahaha

Esoknya kami g Penang. Jalan jalan uyeee uyeee cewonokk angat.

Dari kiri Nora Danish, Bossned, Anzalna, Wawa Zainal, Kak Diana. Depan Nelydia Senrose. Uwekkkk Hahaha
Meet my new FRIENDS. I LOVE YOU ALL. Thanks for treating me well

Test kecomelan atas basikal
Street Art, Penang
 Kat Street Art best men beskal. Heheh
Reena and Azrin
But first, let we take a selfie.
 Ika and Kak Diana
I LOVE YOU FRIEND. TIQAH BESFRENGG FOREVERR
 

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

0 pengomen comel komen disini: