! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Just Be Yourself

Just Be Yourself

Assalamualaikum.
Jadi diri sendiri, atau people keep talking about you. Take it or leave it.
Stop judges me coz aku sendiri pun tak tahu macam mana diri aku sebenarnya.Tapi kau boleh fikir bukan-bukan tentang aku. Aku tak pernah tahu apa yang aku paling suka, apa yang aku benci, macam mana mr Right aku, perangai aku macam mana. Makanan kegemaran aku sendiri pun aku tak tahu apa, so stop think negative about me. I'm tired.
Kau boleh fikir apa saja tapi kau fikir sendiri apa yang kau dah buat pada aku. Aku tetap diri aku walaupun kau dah hancurkan hati dan perasaan aku. Orang nak cakap ni cinta monyet, please aku dah 19 tahun lagi 6 hari umur aku 20 tahun.
Kau tahu aku mampu lupakan segalanya tentang kau tapi aku boleh cakap je. Text kau, alamat kau, gambar-gambar yang kau hantar aku tak mampu buang. Aku fikir itu je kenangan yang aku ada tentang kau. Kenapa segalanya tentang kau menyakitkan ?!
Nobody perfect. Aku terima segalanya walaupun perit. Tapi aku minta, siapa aku sekarang itu adalah hak aku, macam mana aku sekarang itu adalah cara aku, apa yang aku buat itu luaran saje. Perjalanan hidup aku masih panjang. Terima kasih kerana pernah hadir dan memberi pengajaran dalam hidup.

"Jangan menangis jika putus hubungan, tetapi ucaplah Alhamdulillah sebab kita dijauhkan daripada orang yang tidak reti menghargai kita"
Keep smiling and Hwaiting !!!
 

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

0 pengomen comel komen disini: