! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Welcome..testing entry

Welcome..testing entry

Assalamualaikum..Saya membuat blog hanyalah untuk suka-suka dan menjadikan blog ini sebagai diari online saya. So saya boleh berkongsi semua tentang saya pada pembaca..
Disini saya rasa macam nak cerita la kat korang ,macam mana saya boleh terjebak dalam dunia blog nie..
Ceritanya begini,pada suatu hari kawan Facebook saya IM saya tanya "ada blog tak?" ,saya jawab "BLOG TU APA ?" *sumpah kuno..ahaha
Lepas tu kawan saya pun bagi link blog dia,saya tengok dan cakap "Owww begini rupanya blog" .hahaha*sila gelakkan saya ramai-ramai..
Lepastu saya cakap kat dia "Nak blog jugak!! Tolongla buatkan.."
So dia pun dengan baiknya buatkan untuk saya..Tapi blog tu ada problem.
Saya nak nangis dah masa tu *sila gelakkan saya sekali lagi..
Lepas tu saya minta tolong kawan saya sorang lagi buatkan blog,dia pun baik tolong buatkan..Dia dah siap buatkan,tiba-tiba blog yang kawan first saya buatkan tu elok..
Ahsudah..Saya serba salah nak guna yang mana,so difikir-fikir saya pun guna blog kawan yang first..Yang kedua saya bagi adik saya..
AnizCasanovera yang buatkan blog saya..Nurul Aridini buatkan blog adik saya.
Saya xkejar hot ape bagaii ,saya cuma nak berkawan ..Korang boleh add saya di FACEBOOK..Copp!! FB tu dah full, so add SECOND ACCOUNT .Xpun LIKE jew la FANPAGE saya..Korang boleh juga follow saya di TWITTER untuk lebih mengenali saya .
Cukup lah sampai disini .Sekian terima kasih ..Dann terima kasih pada yang membaca.
 *gambar pengenalan untuk korang mengenali saya..


DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

2 pengomen comel komen disini:

Mr aiman said...

salam , ko boleh tolong aq bagi & ajar kode yg ko masukkan kat blogger ni .....

Aien_Aen said...

xfaham