! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Saya DEMAM

Saya DEMAM

Haihai korang ..Hari nie aku demam. Tekak aku sakit sangat


ak rase nak demam semalam (jumaat,17.6.2011) ,mase bacaan yasin dekat sekolah ak rase tak sedap badan dah ,lepas tu waktu dalam kelas ak rase tekak ak lain mcm ,ak ckp kat kawan2 ak yg ak ase nak demam.Balik sekolah ak g jengka 14 sebab petang 2 ak janji ngan kawan ak nak main gitar ..tetibe membe ak msg kate tak jadi bab dye puase so tak larat la .ak pown rase bersyukur sangatsangat sebab kepala aku pening.Balik umah pulak ak teroz mkn ubat ,tp tak ok jugak ..ak tido awal sebab tekak aku sakit,kepala pun pening ,air liur pown xboleh telan dah..

bile ak bangun pade ary nie (sabtu,18.6.2011) ak rasa sakit tekak cam nak mati ,..pas2 ak tgk depan umah da rmai owank ,ak segan nak kuar bab ak demam + batuk ,..ape yg ak mampu bwat hanyelah on9 ...tp ak tak taw sampai bile ak dpt bertahan bab mate ak da ngantok giler da nie

ak arap ak sihat besok bab ak nak g kenduri jiran ak   ...DOA2 KAN LA KORANG ERK...

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

0 pengomen comel komen disini: