! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: sayang hanye kenangan ..

sayang hanye kenangan ..

ASSALAMUALAIKUM ..
pasal p0st saye kat bawah nie kan ,smua 2 hanye tinggal kenangan jew ...wlaup0wn sedih hati nie tp saye nak bwat cane lagi ,kite hanye mampu merancang tp tuhan yg menentukan ..
Kawan saye kate gini kat saye "andai ade j0doh ,korang pasti bersatu,ad hikmah disebalik kejadian" .thanks friend,ak bahgie ad kawan cam k0 ..
Sekarang saye cube utk tersenyum wlaupon dlm hati hanye tuhan yg taw ..xdek gune menangis ..Klu tuhan takdirkan dye milikku,pasti dye ak punye..


TAPI ,saye ade kate2 utk dye ..


>salah saye pd awk ape ?? sEkeLip mAtE awk berubah~ xdek ape saye mmpu ckp melainkan saye sgt syg kan awak ..sepanjang mengenali awk,saye makin syg awk ,.ape yg saye mampu luahkan adelah saye menyesal couple ngan awk ..7 bulan kite bekawan,tetibe couple,pas 2 awk x teg0 saye dah kan ..andai kite bekawan,x mungkin kite bermusuh kan..saye nak tnye awk ,bg awak adekah kite bermusuh ?? ..awk anggap lah mcm mane p0wn ,saye ttap syg awak sbb awk dah buat saye x bole berhenti menyayangi awk.. saye susah nk lupekan org yg saye syg ,nnti klu saye da lupekan awk,saye bgtaw ea tp saye x taw bile dan boleh kah saye ?? ..Terime kaseh uTk segalenye wlaup0wn cume seketike..saye ad 1 lirik lagu nak bg kat awk ~kau pintaku supaya setia,akhirnya kau yg berubah~ ..1 lagi,saye harap awk bahagie dgn couple bru awk ..TAHNIAH ~..
sEkiaN tErimE kAsEh ..ikHLaS dAri hAti _aien_ <




DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

4 pengomen comel komen disini:

HanYa AkO! TIada Yg lain! said...

apa yg berlaku bia kan ia berlalu! keyH!
jgn dipkirkan lagie
kerna ia meyakitkan ..
sbar Smoge
kamoe dpt lalui semua ini
dgn hati yg tenang
:)
DOnt be sad :)
i alway supprt u
:)

aiEn NaTaSya Nia said...

ermmm ...tHaNkS 4 tHe sUpPOrT ..
sAyE p0wN bErhAraP sAyE mAMpU mELaLui nyE ...
tApi eNtaHh la ..eRmmmm

HanYa AkO! TIada Yg lain! said...

Okie wlcme Cu!
:)
hihihihi
biasa larh ini larh dinamakn dugaaN idoP jika semua ini tidak berlaku tidak larh dinamakn kehidopan kan kan kan..
:)
so terima larh ia degan seadanya
allah mungkin sedaang menguji kamo cu!
so kaMoe kene lalui semua ini dgan hati yg penuh tenang.. Dan jgan sesekalie.. Meyerah kalah degan semua inIE:)
biasa larh nack dekat spm(pekse) mang r byak msalah yg mendatang
:p!
lek suda chill ja!
setiap orng pasti Penah melalui semua ini!
cuma dHYeorng xmo cite jew
tok on pena jugak kne!
tpy nack uat cam na
redo ja arh kan..
law ade ehem2 suatu hari t xkan kemana jugax!
hihihihih

aiEn NaTaSya Nia said...

okeyh t0k ..klu ad jodoh xkemane ..
tp klu dye bukan utkku ,mungkin tuhan nk bg yg lebih baek suatu ari nnti