! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Jengka 14

Jengka 14

Assalamualaikum..
Rasa macam desperate tulis banyak entry untuk bulan Februari.. Whatever~
Petang tadi mak,abah, aku, nana, adik2 pergi Jengka 14 tengok Khiro dengan Earick..Yeahh makin comel mereka.
Sampai tu kami g tengok kuda kat belakang rumah dulu. Lepas tu jolok buah limau bali nak buat colek kicap.. Sedak giler arh.. Haha
Buah tu ambek kat belakang rumah jiran senanya, Kami ambek 3 biji..Adik aku poyo g cakap cenggini "Pakai lawa-lawa gini ada ke patut g suruh jolok buah".. Haha poyo mu Nana..
Selepas itu kami pun makan bersama-sama. Licin berkilat kami sapu..Haha
Masa nak balik tu terserempak dengan Jimmy kawan adik aku. Omeii Angat dia.. 
Sebenarnya aku tengah pening ni acane nak buat kerja Sastera.. Series aku tak pandai langsung.. Rasa macam dah fedap nak buat. arhhhhhhhhhh. K La, bye. 
Pukul 2 tadi kami webcam dengan Hakeem Ahmadel Furqan.. Dia kata dekat Denmark baru pukul 7 pagi.. Huarhh rindu giler kat akak Siti.

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

0 pengomen comel komen disini: