! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Pasar Malam

Pasar Malam

Assalamualaikum..
Hari ini aku start kerja, Kerja tak de apa yang menarik so malas cerita..
Balik kerja tu aku dengan Tiqah jalan-jalan pasar malam.. Yelaah, dah lama tak jumpa, pasar malam pun boleh la jadi tempat melepas rindu..
Kami jalan-jalan cari pasal..Haha takde lah.. Kami jalan-jalan je tapi tak beli apa-apa..Kami beli Jersy je.. Kami memang minat beli Jersy ..
Nak cerita ni, kami jalan pasar malam jumpa ramai sangat kawan-kawan.. Rasa macam pasar malam tu tapak reunion kami *sebab tu tajuk entry ni pun pasar malam..Haha
Mula-mula kami jumpa Atiey dengan Ieyja, so aku dengan Tiqah pun nak pergi kat diorang, tiba-tiba depan kitorang ramai sangat orang, *masa tu pasar malam sesak*, lepastu bila kitorang sampai dekat tempat diorang, diorang dah hilang.. 5 minit lepastu Atiey mesej tanya aku kat mana, aku jawab kat tempat kau tadi, dia pun kata, aku pulak kat tempat kau..Lahhh .. Aku nak jumpa korang tapi macam takde jodoh pulak.. Situasi dah macam sinetron indon..
Dah lama sikit jalan tiba-tiba ternampak Tikah dengan Ekah, aku dah cakap kat Tikah aku tak boleh jalan dengan dia sebab aku nak jalan dengan Tiqah, lagipun aku dah jalan dengan Tikah minggu lepas..Mesti korang pelik ada 2 Tikah kan..Haha
Sempat lagi jumpa abang Pendek engseng yang dirindui .. Haha :P
Apa yang penting aku lalu kat depan kedai roti john Piejo dua kali sebab nak lambai Piejo je.. Tiqah siap pesan lagi, jangan jerit kuat-kuat..
Lepastu masa nak balik kami nampak Mira.. Yeahh tak rindu Mira pun sebab hari-hari dah jumpa.. Haha.. Lepastu masing-masing balik..
Ini Tikah dengan Ekah
Ini Tiqah dengan Mira..
Ini Ieyja, Atiey,Muna
Sekian

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

0 pengomen comel komen disini: