! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Penat..

Penat..

Assalamualaikum..
Hari ini hari ahad, hari ahad hari orang bersuka ria.. Tapi aku kerja.. Huarhh :( .. Tapi takpe lah.. 
Act hari ni just nak kemas kedai je.. Kedengaran macam mudah semotdepises ye dak ? Tapi arhh malas lah cerita..Haha kalau tak cerita apa motif aku tulis entry ni ?
K la, nak cerita la ni.. Semalam almari baru sampai. So kerja kitorang ialah untuk punggah semua barang yang ada dalam rak, letak kat bawah dulu. Lepastu kitorang angkat almari berkali-kali together-gether sampai betul-betul puas hati bos.. Hahahah..
Lepas dah siap susun almari, kami kena angkut semua barang yang ada susuk pulak dalam almari baru.. Dah nama pun kedai, mesti lah barangnya bukan seketul dua..
Aku buat semua tu sampai pening kepala yang amat, rasa berdenyut-denyut je kepala ni, macam nak pengsan.. Arhhh
K la, cukup sampai disini.. Esok kerja lagi..
Ohh, 1 lagi, kepada yang tertanya-tanya aku kerja apa, aku kerja kedai ubat .. Okei lah, bye...
Ini Aien dan Erna.. Saje upload gambar ni.. Tadi mana nak sempat bergambar, rasa macam nak bernafas pun tak sempat.. 

Ini je aku tulis ? Rasa macam pemalas nye lah.. Haha biarlah blog aku

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

0 pengomen comel komen disini: