! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Hangout tengok Hantu Kapcai

Hangout tengok Hantu Kapcai

Assalamualaikum..
Sabtu minggu lepas aku pergi Mentakab tengok wayang..
Mula-mula plan nak pergi Pasar Malam Bandar Jengka Pahang Darul Makmur ni je tapi tiba-tiba kawan aku call ajak pergi Starmall terus..Jenis aku orang nak bawak, apa salahnya..Takgitu ? hahah..Seminggu sekali tengok wayang,. Kemain kau Aien..
Kami pergi berempat ..Aku, Tiqah, Mira and Riduan..
Sampai sana kami p beli tiket wayang dulu..Memang plan nak tengok Hantu Kapcai, tengok waktu siaran kena betul dengan time kami sampai, so beli tiket, turun bawah g makan donut dekat Big Apple. Makan lelaju ..haha
Cerita dah start laju-laju kami masuk panggung.. heheh..Kelakar arhh cerita dia..Takrugi tengok..Yang paling taley blah nye treadmark adik Zizan dalam cerita tu, Akim "Hidup KPop" ..hahah..Cerita tu mengisahkan adik beradik Ajib dan Akim ..Ajib berlumba lepastu mati..Mati sebab terpijak kulit pisang atas jalan..hahah ..Nak tahu seterusnya kena lah tengok.. 
Lepas habis tu kami pun balik..Sampai Jengka aku dengan Tiqah pergi jalan kat pasar malam..Tapi jalan sekejap je sebab abang aku dah jemput balik..Dan habis lah cerita aku pada kali ini..Sekian
Aku suka part ni..Masa ni Ajib(Zizan) dah mati, yang boleh nampak dia cuma Fizz Fairuz je..Part ni adik Ajib, Akim nak berlumba sebab nak langsaikan hutang Ajib dan supaya Tiger maafkan Ajib.. Dia berlumba bawak ego pakai helmet bunge-bunge..kahkahkahkah

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

6 pengomen comel komen disini:

Unknown said...

waaa org pahang...
sme la kita :)

Unknown said...

ok nnti sy tgk..kot ade yg pakse tgk la...ehe :)

Aien_Aen said...

@nur azian : Haa geng !!

Aien_Aen said...

@Harith Iskandar : Hehe silakan..Kalau xsempat ke panggung, tunggu je kat Astro First

Luqman_H@kim said...

Wah korg... Aku pun org pahang tpi rilek je..

Aien_Aen said...

@Luqman_H@kim : Mean ?