! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Bosan sudah ini Budak..

Bosan sudah ini Budak..

Assalamualaikum..
Hari ini tak pergi sekolah..Demam :( So duduk layan anak saudara je.. Dia pun bosan dok berdua je dengan aku..Mana tak bosannya, aku asyik on9 je..Sorry la Iyoy, Mak Teh tak larat nak main same-same ngan Iyoy..
Tengok muka...Boring mungkin.
Lepastu dia main bendaklah nie
arhh!! Aku tak kisah dia nak main apa-apa tapi dia dah kacau aku on9 !!
Lepastu dia dah boring bebenauu dia nak baling aku bendaklah nie..Lahaii..
Kesian Iyoy.. Adik dia Erick masuk wad sebab demam so ibu dia dok kat hospital.
Malam tadi menangis-nangis sebab nak pergi tengok adik dia..*ceyy konon..Padahal nak jumpa ibu dia..
Semoga Erick cepat sembuh..

Nota sampingan : Nama penuh Iyoy ialah Khairur Roziqin..Panggil Khiro atau Iyoy atau Yo.. Jangan pandai-pandai panggil dia Iqin sudah lerr ..Kan pok cik Iqin ? huaaahaha

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

1 pengomen comel komen disini:

Rulita.park said...

semoga cepet sembuh ya adiknya :D hehe :)