! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Demam :(

Demam :(

Assalamualaikum..
#nak senyum pun tak mampu :(
Entry ini ditulis dalam keadaan yang sangat tak larat..
Aku demam lagi :( k redha, ujian bulan puasa..Aku pun silap, dah tahu demam tapi pergi sekolah jugak tadi dan balasannya aku rasa macam nak pengsan.. Sumpah tak larat sangat, kalau aku duduk rumah berehat mungkin aku dah elok tapi atas desakan STPM yg akan aku lalui bulan November nie (nie STPM sebenar k,bukan main2 sebab tahun aku pkai sistem semestar) dan kerja cikgu yang akan memerli sesiapa yang tak datang maka aku datang..Aku tak kisah pun kalau cikgu nak perli tapi aku takut aku ketinggalan apa yg cikgu ajar,,cewahh..Tapi kat sekolah tadi aku tidur jew .Baik dok rumah..
Aku harap aku cepat sembuh sebab aku nak berpuasa.. Nak makan ubat tapi tekak sakit yang amat.. Rugi puasa aku sehari :( Redha..


DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

12 pengomen comel komen disini:

nis said...

kesian Aien.. makan ubat tau bagi cpt sembuh. :)

Momo said...

jangan la pakse diri kalau tak sihat.. yg susah diri sendiri jugak..

Ayuni Yusop said...

Janganlah paksa diri.Kalau tak sihat duduk je rumah.Nanti lagi melarat.Kan susah.

Hope cepat sembuh k!^^

haz said...

haz pn tgh demam ni. btol3. dh rugi x puasa hr ni. rse nyeasal gile.. huhu =.='

Cik Rongoks said...

take care dik..hope cepat sihat ! ^^

Aien_Aen said...

@nis : Oke tq, saya sudah makan ubat

Aien_Aen said...

@Momo : Tak terfikir akan jadi begini

Aien_Aen said...

@Ayuni Yusop : Pengajaran

Aien_Aen said...

@haz :Kita senasib

Aien_Aen said...

@Cik Rongoks : Tq sis

SunnyFunny said...

jgn lupa mkn ubat . :)

Aien_Aen said...

@SunnyFunny : Tq dear