! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Happy Birthday Nana..

Happy Birthday Nana..

Assalamualaikum..
 kahkah bongok..Malu jew gambo ni..
Ko punye tak bagi aku upload gambar nie,,layan arhh~
Happy Birthday Natasya Farhana Nia Binti Muhammad Busrak
Jap nak nyanyi 
"nanananananananana wauu fantastic baby"
 Untunglah BigBang nyanyi sebut nama kau :P
weyy konsert BigBang 27 0ct nie..Xkan lupe kowt 28 Oct hari ape..Belanje tikett la derr..
Bila kita nak g tengok Spiderman nie Nana ? Ohmaiigad ..Aku nak tengok Peter Parker baru !!
Untuk harijadi kau nie ,Nah aku hadiahkan kau BB (BolehBlah) *kau bukan pernah bagi aku hadiah pown. Tiket wayang pun asek aku yang belanje..booooo
Dah ar malas tulis berie ,tulis nie pown buat syarat jew ..Konon bangge la tu dapat banyak hadiah ? .Sepak jatuh katil malam nie kang !!
Apa yang penting birthday ko xdek party, birthday aku nanti aku dah cop kew mak nak buat party..Jangan jelesss



DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

15 pengomen comel komen disini:

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

ahahaha , anyway HB tu Nana jugak;)

Rara Nasiha said...

Happy birthday :)

ADEEYA said...

Happy birthday Nana :)

Aien_Aen said...

@✉ ¥ana Fauzi ✉ : Most welcome from her

Aien_Aen said...

@Rara Nasiha : She said thanks you :)

Aien_Aen said...

@ADEEYA : Thank you toche toche

~MiZz Atie ZieYa~ said...

happy birthday nana :)

Miss BaNu said...

hppy besday to nana jugak hehe..moga persahabatan korang kekal slamanya yer

Aien_Aen said...

@~MiZz Atie ZieYa~ : Thanks

Aien_Aen said...

@Miss BaNu : ahahh.Dia adik saya ,lupa nak tulis.. Btw thanks

Hakimi Suhaimi said...

i'm your new follower, ni blog sy http://hakimisuhaimi.blogspot.com/ .. tak reti sgt ber-blogging ni, mintak tunjuk ajar ye..smile..^_^..

Mak Wardah said...

Auntie wishs u too happy birthday

wanie-raina said...

ain, yg first image tuu nape laki tuu posing lembik jer? haha

Aien_Aen said...

@Mak Wardah : Tq Auntie

Aien_Aen said...

@wanie-raina : Dok taw la dia..Dok kenal.haha