! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Segmen : Blogger Inspirasi/Idola Saya

Segmen : Blogger Inspirasi/Idola Saya

klik banner kalau nak join
Blogger yang menjadi idola saya ialah akak Yuyu Zulaikha..
Tipu la kalau korang tak kenal dia..Blogger comel kecik molek tu..
Aku suka dia sebab aku pun rendah jugak..hehehe
Okei series..Walaupun dia kecik tapi dia sangat awesome !! Dah la comel , pandai pula tu.
Aku siap tulis dekat sehelai kertas " Orang rendah juga boleh berjaya" Go go kecik!! ..hahah kau adee ?
Aku berazam nak belajar bersungguh-sungguh dan berjaya !!

okei disebabkan umur aku 18 tahun, so aku tak tahu aku kategori apa..


DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

13 pengomen comel komen disini:

Mimie said...

singgah, follow dr segmen sama :)

http://mi2-bluebird.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html

Aien_Aen said...

Tq singgah + follow :)

Nur Adilla Shahirah said...

Singgah dari segmen yang sama.

AlyaMaisarah said...

Datang dari segmen yang sama :)

http://lovealyamaisarah.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html

[ Yuyu Atiqa ] said...

Assalamualaikum.
Kunjungan dari segmen yang sama..

http://yuyuatiqa.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html

Wassalam.

Mohd Lokman Bin Ramli said...

hai..singgah dari segmen yg sama ^_^

Mohd Lokman Bin Ramli said...

Hai..^_^..
http://lokmanramli.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html

Nurul Iman said...

comel tjuk tu...buat org kecik bersmgt...<3

MISS Z BERCELOTEH said...

miss z datang

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html

Inas Syuhaidah said...

singgah , follow dan melawat blogger inspirasi awak

http://inassyuhaidah-mystory.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html

Aien_Aen said...

@Nurul Iman : Hikhok... yupp !!

Faqihah Husni said...

Hehehe. Mekasih join! :) Jom terjah entry blog peserta lain Pulak ye :D

http://www.faqihahhusni.com/2012/07/1st-segmen-by-faqihahhusni-blogger.html

P/s : cantik blog awak ^^

Nur Adilla Shahirah said...

Singgah dari segmen yang sama

http://elmoblaster.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html