! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Berbuka Puasa bersama keluarga

Berbuka Puasa bersama keluarga

Assalamualaikum
Hari nie aku balik Jengka 14 buka puasa disana bersama-sama semua adik beradik.. Penat giler memasak macam-macam..Lauk banyak yang amat..Adik beradik ramai, 8 orang..
Dalam pukul 5 tu tengok badminton beregu, kalah..Sedih :(
Pukul 6 tu pula abang aku tebang pokok rambutan belakang rumah..Seronok tengok Khiro menyibuk..hahah
kuatkan saya?
Dah penuh ke ? Nak dok dalam tu !!
Yang kecik-kecik tu biar saya kutip..
Penat buat kerja rambut kena kekal terpacak..Baru kacak..haha
Kami berbuka puasa ada lauk Siakap 3 rasa, ayam golek, kangkung ikan bilis, sambal tempoyak, banyak lagi lah.. Yang aku tak boleh bla lauk petai bakar..hahah pelik.
Malam tu tengok badminton final.. Kalah ..Sedih yang amat. Tak tahu kenapa rasa sedih masa tengok Datuk Lee Chong Wei menangis.Rasa nak nangis juga, Takde kaitan dengan aiskrim baskin Robin k !! Kat Jengka xde kedai Baskin Robin. Paling dekat kat Kuantan..2 jam nak pergi..

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

1 pengomen comel komen disini:

Rara Nasiha said...

hari-hari dapat berbuka dengan keluarga memang best! selera lagi bertambah :)