! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Selamat Menyambut Kemerdekaan ke-55

Selamat Menyambut Kemerdekaan ke-55

Assalamualaikum..
Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Kemerdekaan yang ke 55..
Saya cuma berharap Malaysia akan terus menjadi sebuah negara yang aman..
Cikgu saya kata perbalahan politik menjadikan sesebuah negara itu huru hara.. Adakah kita nak negara kita juga begitu ? Okei please saya taknak libatkan politik..
Saya cuma nak negara saya aman sebab saya sedih melihat negara-negara bergolak..Ramai kanak-kanak dibunuh, nak keluar rumah pun takut, nak belajar pun susah..
Google pun Merdeka juga kan.. Bunga Raya pada Google mengingatkan saya pada simpang masuk ke Felda Raya Jengka 14.. Yelah setiap Felda kan ada bunga masing-masing..Jengka 14 bunga Raya..
I'm proud to be MalaysianGirl..
#SeptemberWish no more play laa at school.. Bulan 10 ni dah TRIAL, bulan 11 pula dah STPM.. 

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

1 pengomen comel komen disini:

Sarah Mohd Saleh said...

tema thn ni bunsurkan politik.pffttt..slmt merdeka dayyy!
sudah folo tuiter aein ;D