! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: R A Y A 2012

R A Y A 2012

Assalamualaikum..
Mula-mula nak upload gambar banyak-banyak lepastu baru tulis..
Mak abah.. Kiri adik kanan abang..
*Baju raya mak lari tema..heheh
Adik beradik saya..Tak cukup, lagi 2 orang tak tahu hilang ke mana.
Abang sulung (Abang Saro) dan family dia..
*semua ikan dalam akuarium tu dia yang punya.
Abang Ijat..Dia bagi duit raya doposen jew kat aku. hahah..Dia kata tak nak senyum sebab aku degil..haha
Nie pulak family Akak.. Anak dia masuk wad, tangan berbalut lagi tu..Terpaksa beraya di wad
Adik beradik perempuan saya..Di rumah arwah atok dan nenek..
*ada gaya nak buat cover album tak ? heheh
Raya pertama duduk rumah je sebab saudara mara ramai datang rumah..
Raya kedua plan nak balik kampung Jengka 14 tapi tak jadi sebab anak Kak Siti tak keluar wad lagi.. So duduk rumah je lah kawan-kawan aku bersepah datang..Dari pagi sampai malam..Apa yang penting Tom Yam aku masak sedappp.. hehe :D
Raya ketiga baru balik Jengka 14, pergi rumah Pak Long.Lepastu pergi rumah jiran tetangga.. Raya keempat dok rumah..
Raya kelima pergi shopping Temerloh mengabehkan duit raya..So sekarang aku pokai.. hahah

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

2 pengomen comel komen disini:

Unknown said...

meriahnye raya dia...
bestkan dapat duit raya... =)

Aien_Aen said...

Hehe tq..
Tapi dapat sikit je