! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Tak datang sekolah lagi..Yeayy

Tak datang sekolah lagi..Yeayy

Assalamualaikum.
Bosan duduk rumah sorang-sorang. Yang lain tak balik sekolah lagi. Btw tak yeayyy pon lah ponteng sekolah ni. Dah 2 hari aku tak datang. Bayangkan lah berapa banyak aku nak kena catch up balik, tak terkejar. Tapi nak buat acane, dah aku demam. Tak Aien lah kalau tak demam sebulan sekali. Hahaha
Semalam aku selsema yang sangat teruk, hidung aku tak berhenti mengeluarkan cecair.. Cepat bayangkan..haha :P
Hari ni, aku bangun tidur hidung aku pedih sangat. Sampai merah.. Maybe sebab selsema semalam aku tak berhenti tenyeh hidng sendiri kuat-kuat. Ohh btw , aku tak datang sekolah dari hari rabu, khamis nasib baik cuti, dan hari ni pun tak datang.. Kiranya 2 hari je lah aku tertinggal. Esok pon maybe aku tak datang jugak sebab esok merentas desa, tak sanggup aku berpanas, tak pepasal demam aku teruk semula lepastu sambung cuti sampai minggu depan. Nayee la ke aku.
Nasib baik demam demam ni abah aku melayan je kerenah aku yang nak makan macam-macam ni.. Tapi semalam aku nak makan limau cina, abah aku p beli limau sunkist. Nak buat acane, takde kot. 
Okei la, nak sambung tidur. Hidung pedih.
Btw , Setia Hujung Nyawa Ikram tu #OmmeiiAnggat 


DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

4 pengomen comel komen disini:

seri atiqah Norazli said...

smoga cepat sembuh

Aien_Aen said...

Amin.. Terima kasih :)

diana said...

minum air kosong banyak2..rajin2 buang hingus dalam hidung tu..dan banyak kan berehat ye...semoga cepat sembuh..:)

sabella mohamad said...

kesiannya akak . semoga cepat sembuh . ubat tu makan , jangan simpan dalam almari . hihik


ehh ikram tu bella punya laa ! >,<