! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Hadiah paling SWEET gilerr

Hadiah paling SWEET gilerr

Korang nak taw tak hadiah yang aku paling impikan ?
Tak nak xpe la ,aku nak bagitaw pada yang nak taw ..

Hadiah yang aku impikan adalah CHOKI CHOKI ..

Bagi aku hadiah tu sweet sangat terutama apabila SWEETHEART kita yang bagi ..
Walaupown cume doposen ,tp perlu kew sesuatu tu diukur dengan harga ..TAK kan ? Ketulusan hati yang penting kan ?


Aku dah berangan awal-awal dah hantaran kahwin aku nanti nak Choki choki 1 dulang ..wakakaka
Taknak segale bagai chocolate Ferrero Rocher kew, Cadbury kew .Ape-ape lagi lah ..

Bagi korang pulak  ,ape hadiah yang korang rase sweet dan AWESOME ?!




 
DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

6 pengomen comel komen disini:

sara E a.k.a ct said...

wahh..jimat kos..simple n sweet..ahak:D

Aien Nia said...

jimat 2 yang penting .wakakaka

Hafizzi Aziz said...

sedap kan choki2..hihi

Aien Nia said...

Hafizzi Aziz : Taw xpew ..

Sarah Mohd Saleh said...

beliau sungguh manisss.klu bg tahi ayam pon msih manis jugak kan.kihkih

Aien Nia said...

haha ..xpenah rase pulak taik ayam ,so xtaw manis kew x