! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Weyyy aku benci ko !!

Weyyy aku benci ko !!

Weyy dah la !! Aku dah bosan idop gini ..
Baru nak rase happy tetibe teringat ko balek !!
Aku xnak kawan dengan ko ,aku nak kawan dengan kawan ko !!
Aku benci ko !! Aku sayang kawan ko !!

Mende lah kepaleotak aku nie tetibe boleh teringat ko ..
Aku ingat aku dah boleh lupe ko dah werh ..Sumpah kabo !!
Tapi ..ermmmmmmmmm entah ar. ..Tetibe gambar ko muncul kat FB home aku ..Menyampohh taw dok ? Aku rasa mcm xnak ade kaitan langsung dah dgn ko taw dok ? Tapi aku lupe yg aku berkawan dengan kawan kau ,so mmg xleyh lari la perkaitan antara kita :P ..



Macam mane lah aku nak bagi ko nie lenyap .. Xkan nak bunoh ko .. Ish ish ish ..dosa besar 2 ..Tapi manusia zaman sekarang lebih suka menfitnah dari membunuh ..Padahal fitnah lagi teruk dari membunuh ..

 
DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

2 pengomen comel komen disini:

shark said...

isk isk
benci betul aein ngan dia yerk..
remove frenz jer:)

Aien Nia said...

dah remove dah pown :(