! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Manusia mudah berubah

Manusia mudah berubah

Kenapa erk manusia mudah berubah ?
Sumpah aku cakap !! Aku nak kau yang dulu ..

Aku rasa kau macam dah berubah , tak macam yang aku kenal dulu. Dulu kau layan aku baik sangat ,yee ak mengaku dulu aku tak pernah anggap kau penting !! Tapi makin lama kenal kau ,aku rasa ak sentiasa perlukan kau ..

Aku ingat sampai bila-bila werh ,kau la orang pertama hadir dalam hidup aku waktu aku sedih gegilerr dulu .Start 2 ak rase bapok pentingnye kau !! Setiap hari ak harapkan kau !! Kau pula baik sangat dengan aku ..Aku xpernah rasa terharu giler ..

Tapi ak bodoh ..Aku selalu lupa kat kau kalau dengan orang lain *kau msg ,then dye msg ,ak sanggup abaikan kau ! Lupakan kau ! Pinggirkan kau !

Kawan yang baik ialah kawan yang ada disaat kawannya memerlukan ..
Ak xdek sebab atau motif pun memerlukan kau saat ini ,tp aku rasa aku sangat memerlukan kau !! 

Aku sedih bila kau rapat dengan orang lain dan kau dah tak berapa nak layan aku..
Ko taw SEDIH sangat !!
Atau ak yang tamak ? X boleh tengok orang lain berkawan dengan kawan aku .Memang ak tamak kowt ..Kau dan aku kan KAWAN jew .x lebih pada 2 ,apa hak ak nak larang atau tacing bagai ..

Aku rasa macam dah hilang kawan ,,kalau aku cerita kat 1 dunia pown ,mesti mereka akan cakap x ,tp aku rasa sendiri !!

Kau dah tak mesej ak langsung sekarang ,dulu kau selalu mesej tapi ak yg selalu x balas ..
Betul kata orang kita akan menghargai sesuatu bila ianya dah tak ada ..


Selagi aku pendam ,selagi tu ak sebak ..Aku dah xdek tempat nak luahkan ,blog nie jew lah luahan hati aku !!!! 
Kalau kau baca nie ,percayalah aku sayang kau sangat sangat sebagai kawan..
 
 
DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

4 pengomen comel komen disini: