! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Gelak sorang-sorang..

Gelak sorang-sorang..

Assalamualaikum..
Gelak sorang-sorang yang aku maksudkan ialah lambat pickup.. Lambat pick up ialah bila ada orang buat lawak then ramai-ramai gelak, Lepas semua berhenti gelak baru kita gelak DENGAN KUAT..Diulangi DENGAN SANGAT KUAT.. Lepastu semua orang gelakkan kita balik..boooo padan muka :P
Perkara ini normal bagi aku dari Tingkatan 3.. Pernah sekali tu aku LAMBAT gelak dalam panggung wayang, dan kesudahannya sangat memalukan..Nasib baik orang tak kenal aku w0oo..
So dipendekkan cerita tadi kat sekolah aku lambat gelak, lepas aku habis gelak semua pakat gelakkan aku.. K takpe korang !!
Aok,sampai hati gelakkan saya, bukannya nak teman saya gelak sekali :P !!
Kucing ni gelak ke menguap ? haaa

1 lagi, aku rasa makin selengerr je kat sekolah.. Dulu kat sekolah lama takde lah macam ni..Mungkin sebab aku dah jadi baik pakai kasut hitam Line 7, kain hitam, lencana berjahit..haha .

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

4 pengomen comel komen disini:

Anonymous said...

buat muka tebal jela bila kene boo tu. :)

Aien_Aen said...

@Rara Nasiha : huaaa tahu xpe, tapi tetap rasa sangat malu

Outbound di Malang said...

nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

Unknown said...

sy pun tergelak baca ceta awk..hihi ^^