! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Hang Out

Hang Out

Assalamualaikum..
Tadi aku dengan kawan iaitu Tiqah,Aie dan Zarul pergi jalan-jalan..Mentakab je, jauh la nak pergi Kuantan..Mak aku siap pesan "balik sebelum pukul 6 setengah,kata kat kawan bawak kereta elok-elok" ..Okei mak.
Kami bertolak pukul 11.15 pagi, sampai pukul 12 kot..Lupa la..Dah sampai tu kami jalan-jalan dulu dalam Starmall tu..Wahh sakan kau shopping Tiqah..hahah..
Lepastu dalam pukul 2 pergi Big Apple makan donut.. First time makan donut mahal..haha , Tq belanja..
Dalam pukul 2.20 kami pergi tengok wayang.. Nak tengok cerita Resident Evil tapi ada pukul 4.30..Gilaa mana sempat nak balik. So kami pun nak tengok cerita Dredd (aku lupa la ejaan dia) Tapi salah beli..haha.. Bangang gilerr akak kaunter tu, Dah la kerek,belagak pekak pulak tu.. Dia bagi kami cerita Bait( cerita pasal ikan jerung) Nasib baik best..Then dalam pukul 4 kami keluar.. Takde bende dah kami pun balik Jengka.. Pukul 6 sampai Jengka, pergi makan nasi goreng ayam dulu..Tq belanja :D ..Siap tu kami pun balik rumah..
Masa dekat kedai apekebende tah..Aie dengan Jarul yang beli topi, kami snap gambar je.haha
Diorang sangat sweet sebenarnya..
Jarul dengan terpaksanya kena tolong snapkan..haha
Ini semua saya punya !! Jangan ambek :P
Ini bukan edit..Ini gambar dalam cermin..Sesungguhnya tak sangka muat..Nampak sangat kami kecik
haaaa no komen..hahah
Masa otw balik.. Cuba teka siapa snap ? Okei mestilah yang buat muka paling series tu.. hahah
Orang ketiga..haha
CJ7 tu besarr sangat..
Apa-apa pun memang syok lah berjalan dengan korang walaupun salah beli tiket wayang..*Jangan nak salahkan aku dengan Jarul lah, akak tu yang pekak.. Menchii arr..Balik rumah pukul 6.40 petang..Okei sorry mak lebih sikit je..
Terima kasih belanja makan dengan tiket wayang..
*taknak upload gambar dengan Jarul..Malu waa
TERIMA KASIH SANGAT-SANGAT BAWAK AKU BERJALAN..Aku tak guna langsung duit aku..

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

4 pengomen comel komen disini:

Unknown said...

wah! big apple!!!!!

Dayz said...

comel kak ain.. hehe.. have fun ok? ^_^

Aien_Aen said...

@~didiey~ : Heee :) First time makan,, excited kemain

Aien_Aen said...

@Dayz : Tq Dayz :)