! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Holiday Genting Highland. Part I

Holiday Genting Highland. Part I

Assalamualaikum
Ini entry hari pertama (Selasa) Nanti wa sambung hari kedua pulak.
Pada hari selasa dan Rabu wa telah ponteng sekolah sebab pergi Genting..K memang macam $%^&@# ..Tapi nak buat macam mana, akak wa dapat cuti seminggu..Lagipun akak wa cakap kalau pergi waktu cuti sekolah orang ramai sangat, jadi boring nak beratur main game..Ye dakk ?
Kami pergi pada Hari Jadi akak aku iaitu pada 04 September..Sama dengan kak Lyssa kan ?
Kami bertolak pada hari selasa pagi2 buta..Hujan weyy, acanee nak main hujan2 ni ? So sampai je disana kami pun cek in hotel Genting View Resort.. Lepastu pergi Genting Strawberry Park..Ada strawberry,macam-macam jenis bunga dan macam-macam jenis sayur,buah.. Dah macam Cameron Highland..
Dalam pukul 2 petang tu kami pergi naik puncak Genting.. Tapi tak main outdoor game pun sebab hari nak hujan, Nanti rugi...So kakak aku dan adik perempuan aku yg kecik tu je main  indoor game..Kitorang tengok je lah sebab kakak aku bagi 2 pilihan nak main indoor atau outdoor, 2 2 TAK BOLEH !!. Kami sanggup tunggu esok , main outdoor mencabar sket.hahha.
Masa tu hujan.. Sejuknya kemain lagi werhh..Rasa macam nak suruh orang tutup aircond tapi risau mati keras pulak orang kat dalam tu.. *ehh dalam Genting ada air cond ke ?
Hari sekolah pun ramai jugak orang kat Genting tu.. Yang paling ramai aku tengok pelancong dari Arab.. Apee musim diorang melancong ke sekarang? hahah.. Tapi series, walaupun pakai serba hitam siap berpurdah segala lagi tapi diorang semua cantik-cantik..Hidung mancung, mata bulat.. Yang kanak-kanak comel kemain lagi haihh..
Lepas dah puas main kami pun balik.. Masa jalan nak pergi ke kereta, angin kemain kuat lagi ,rasa nak melayang.. Tapi AKU BERAT.. HAHA
Masa dekat Genting Strawberry Park..
My sister and her family..K thank you kak sebab bawak pergi Genting
Adik aku sempat buat peace tapi tak sempat pandang kamera..Excited mungkin.haha
Cukup lah setakat ini..Macam tak best kan hari pertama ? Memang tak best pun, tunggu lah hari kedua punya, time tu aku masukkan muka aku ditahap paling hodoh main Space Shot.. Akan bersambung
Sambungannya PART II 

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

2 pengomen comel komen disini:

dariilhamkehati said...

hdehehee , 4 sept ? sama dgn bfday CP jugerr , hhehehe

Aien_Aen said...

@cweet pinky : Wahh Happy Birthday