! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: TADI :)

TADI :)

Assalamualaikum..
Tadi saya balik kampung Jengka 14..K mane jauh pun rumah dengan kampung..Saje over tulis..haha
Pergi pukul 5 balik pukul 8, saje je balik sebab mak dah lama tak jenguk cucu-cucunya..
Hari tu balik Khiro rambut tegak, sekarang dah botak..heheh..Adik dia Erick makin besar..
Duduk main kat halaman rumah, Pak Long dengan Pak Din pun datang..wee ^_^ Banyak baby..
semua macam tak bersedia..haha
Yang kiri sekali tu Pak Din sambil pegang anak dia,Fatihah..
Yang tunduk tu abang Ijat,minum susu tu Khiro botakk, sorang lagi Hakeem..Adik Khiro kecik lagi nak bergambar.
Dah la tak tahu nak post apa..
Esok nak pergi Genting..winkwink ^_^ ..Sorry cikgu Aien ponteng 2 hari..Balik nanti Aien belajar bersungguh-sungguh k.. Jangan batalkan peperiksaan saya sudahlah XD

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

1 pengomen comel komen disini:

Rara Nasiha said...

Wahh, nak ke genting. have fun! :)