! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Jamuan Raya

Jamuan Raya

Assalamualaikum..
Tadi saya pergi jamuan raya ..Dekat mana ? Mana-mana je lah..
Saya pakai baju merahh.. Saya rasa saya paling rendah sekali sebab semua pakai heel tinggi-tinggi.. Okei fine ! :P
Pagi tu kena bungkus makanan untuk semua orang, okei penat pakai lawo-lawo (persoalannya LAWA ke?) haha :P .. 
Sebelum makan ada ucapan-ucapan bende tah..Aku tengah lapo nak kena dengar pulak..
Akhirnya dapat juga makan..Makan nasi lauk ayam dengan sate.. .Sedap lah kot..Aku punya takde kuah, tercekik makan..
Lepas siap makan kami bergambar..Okei aku penat sesangat posing tapi 1 pun aku tak tahu kamera sape yang snap gambar aku tu..Memang bereh..
Lepastu balik..
Mudahnya aku tulis ..Panjang ni je ?  Malassssss :P
Ayu dan Aien..
Ini je gambar yang ada sebab kamera dilarang bawa..
Ayu comey ^_^ Sama tinggi dengan aku..hehe


DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

6 pengomen comel komen disini:

Princess Syazliyana said...

http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/2012/09/aimanazizs-giveaway-2012.html tag awk .. p/s : cntik gmbar ...hehe

Farina Hunny said...

lawa . hee ^^

Aien_Aen said...

@Princess Syazliyana : Tq Tag :)

Aien_Aen said...

@Farina Hunny : Terima kasih :)

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

comelnyee korang :DDD

Dayana AZ said...

bestnya prgi jamuan raya.. masa orang raya, dayana ada kelas.. sekarang dah takde kelas dh habis pulak bulan Syawal. hoho.