! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Aku nie memang xpandai merajuk lama-lama la

Aku nie memang xpandai merajuk lama-lama la

Aku nie tengah merajuk sebenarnya ..KES ? Rahsia :P 
Tapi bukan kes merajuk dgn BF .AKU SINGLE

Dah nama pown merajuk ,mesti dok memencil diri sorang jew kan? Macam tu juga aku. Tapi tadi mak aku masak nasi goreng ,aku makan jew la sekali .Peduli apa aku dengan rajuk ,perut lapar tetap kena makan .Kang ego punye pasal sendiri sakit ..Xguna juga

Lepas dah kenyang makan tu sambung merajuk semula ,sepatah ditanya sepatah dijawab. Masuk bilik pun lambat ,dok tengok TV sorang-sorang .Aku masuk bilik dalam pukul 12.45 malam..Nampak pulak budak sorang nie tido mcm gajah ,ruang sebesar alam dia sorang jew lah .Semaxx ko taw ?!

Lepas tu dalam pukul 1.15 pagi abah aku balik dari Kuala Lumpur >pegi kenduri rumah sedare< ..Tetiba mak aku ketuk pintu bilik kata abah aku beli makanan .
Aku nie tengah merajuk nie werhh ..
Dengo acantu agak-agak apa aku buat ? Wat derk ~

Senang !! Aku keluar bilik ambil makanan ,yg xnak makan aku sorok ..Semua aku yg bedall .Merajuk ke apekee dengar jew makanan semua melayang ..
Mempertahankan ego demi rajuk tp dengan makanan aku kalah ,
memang aku xboleh merajuk lama-lama
SEBAB
Aku Kuat makan :P
 Hahaha ..Pic nie masa jamuan di sekolah .
Aku makan sate bercucuk-cucuk siap packing bawak balik lagi .Terokterok

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

10 pengomen comel komen disini:

Ckin Kembaq said...

merajuk, tp kalu lapar, makan jugak..hehe biasalah tu..prot lagi penting.. ^_^

Aien Nia said...

Ckin Kembaq : betul 2 ..kite kena utamakan yg penting ..merajuk nie gedik jew lebih

hanna aleeya said...

hanna pun tak reti merajuk lama-lama.. sejam dah cukup dah.. bahaha

Sarah Mohd Saleh said...

huahaha.mknan kan bff perempuann.hee

Aien Nia said...

hanna aleeya : haha .,.kite same .geng !!

Aien Nia said...

Sys sarah : wahh yeke ..Biasenye tengok perempuan diet sokmo

Detective Fiqa said...

normal lahh tu. haha same je mcm df :)

Aien Nia said...

DF : Wahh same .geng

Cik Puan Muda Umi said...

merajuk tu merajuk jugak..tapi mkn no 1 la kan..hehe

Aien Nia said...

Cik Puan Muda Umi : taw xpe .hehe. Makan itu penting