! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Bila Ben Ashaari tanya aku

Bila Ben Ashaari tanya aku

*klik banner kalau nak join

Perkara yang paling membosankan apabila dengar esok sekolah ialah
"esok mesti ada perhimpunan rasmi dalam dewan" 

Alahai bosannya lah nak kena dengar cikgu berucap menda yang sama tiap hari,tiap minggu,tiap bulan walaupun untuk kebaikan kita juga ..ahah...Pengetua dah la cakap suka berucap panjang lebar. Tapi setiap kali perhimpunan ramai jew budak buat kerja sekolah dekat perhimpunan termasuk aku..

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

24 pengomen comel komen disini:

Lisa Amstrong said...

hahah! sama lah macam lisa dulu masa waktu sekolah. buat homework yang tak siap dalam dewan.

btw, lisa follow sini. jemputlah follow dan baca entry lisa jugak

http://lisathemell.blogspot.com/2012/03/bila-ben-ashaari-tanya-aku.html

Iena Eliena said...

same lah cik iena pun tak suka perhimpunan..
tp cik iena nye perhimpunan kt luar dewan
sb student ramai..
dewan x muat..
hihi so sgt panas..

http://www.ienaeliena.com/2012/03/bila-ben-ashaari-tanya-aku.html

Aien Nia said...

Lisa Amstrong : ahah ..dekat sekolah aien ramai sangat buat mcm 2

Aien Nia said...

Iena : aien tiap sebulan sekali jew dalam dewan .Dekat luar dewan mmg panas pown .Matahari tegak atas pale

Iena Eliena said...

haha tau xper
sgt panas

Pka Rahim said...

hi pka join segmen yang sama

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/bila-ben-ashaari-tanya-aku.html

tq :)

Aien Nia said...

Iena : yeahh

Aien Nia said...

Pka Rahim : haii :D

daya jamal said...

berucap kalau pendek takpe lah , kan ? :)

dari segmen yang sama .

http://cikdayaconan.blogspot.com/2012/03/bila-ben-ashaari-tanya-aku.html

Aien Nia said...

Daya Jamal : haa ,taw xpe ,kalau pendek xpe ,nie dah nguap 15 kali mendengor

ezzard ruzlan said...

tumpang lalu...

puteri cahaya. said...

ni pun masalah bangun pagi...hehe..

jom singgah blog akak

http://ainblogger.blogspot.com/2012/03/bila-ben-ashaari-tanya-aku.html

Aien Nia said...

puteri cahaya : hehe okei :D

Aien Nia said...

Ezzard ruzlan : eheh tumpang la

9n0L4 said...

adat berzaman². assembly. thanks eh singgah. ;)

jemput join segmen ni pulak.
farizafairuz.blogspot.com/2012/03/segmen-suaikenal-taaruf-ice-breaking.html

Aien Nia said...

welcome :)

faizulosman said...

mmg mcm tu tiap-tiap minggu...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/03/bila-ben-ashaari-tanya-aku.html

Aien Nia said...

faizulosman : ha a'ah kan .

muntotunggek said...

aienn . samaa la . type prhimpunan . copypaste jeee . HAHA .

terbang dari segmen broben :)

http://muntotunggek.blogspot.com/2012/03/bila-ben-ashaari-tanya-aku.html

Aien Nia said...

owwhh

nanieybarnieylurviey said...

pengetua mmg suke bagi speech pjg.. letih...

http://nanieybarnieylurviey.blogspot.com/2012/03/bila-ben-ashaari-tanya-aku.html

Aien Nia said...

Nanieybarnieylurviey :haha taw xpe

MaYa MustWany said...

pling bosan klu de rumah sukan
hihihi

Aien Nia said...

ahha .it so boring