! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Nak bersedih boleh TAPI..

Nak bersedih boleh TAPI..

Nak bersedih boleh ,xsalah tapi jangan sedih lama-lama ..
Apa dapat dok sedih bezaman ? Buang masa .Right ?

Dulu aku pernah tulis yang aku terlalu sedih dalam ENTRY INI. Aku bersedih bagaii nak rakk hanya kerana insan yang bergelar LELAKI..
Alahaii bodohnya rasa diri ini ..Percintaan xdek ar0h dikenang ..ApEKes ?
Tapi sekarang aku dah tak sedih !! *yekott

Remaja sekarang nie macam xsah kalau x couple ,begitu juga aku dulu.
Tapi apa yang penting 
                            PENGALAMAN MEMATANGKAN KITA
Aku xnak fikir dah semua tu,aku nak belajar dan berjaya ..Aku kena fokus !!
Kalau ada jodoh ,ada lah. Kalau xdek ,mungkin ALLAH nak bagi yang lebih baik.

Aku pernah kata kat sorang kawan aku yang aku rasa xnak bercinta dah lepas kena macam 2, tapi aku silap ..Perjalanan hidup aku jauh lagi,banyak lagi benda aku kena tempuh. So aku kena teruskan hidup !! YEAHH !! CHAIYOKK CHAIYOKK AIEN !!


DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

8 pengomen comel komen disini:

-tikah- said...

terus tabah ain....n semoga awk terus kuat...smile always.. :)

Pupel Liyana said...

jangan sedih2 kerana cinta dan lelaki selagi sidia belum menjadi suamikita ye :)

Aien Nia said...

-tikah- yee ,saye akan terus kuat :D

Aien Nia said...

pupel Liyana : Yupp ..Thanks :D

Detective Fiqa said...

jangan sedih2. tambahkan hati dan byk bersabar :)

Aien Nia said...

DF : THanks awak :)

Cik Puan Muda Umi said...

jgn sedih2 tau..kuatkan semangat...;)

Aien Nia said...

Cik Puan Muda Umi : OKei sys :)