! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Dua Hari tak Updated Blog..2 Hari Je Kowt..

Dua Hari tak Updated Blog..2 Hari Je Kowt..

Assalmualaikum..
Hai korang..Baru 2 hari rasanya aku tak updated blog..Kan kan kan ? Tapi macam lama dah..
Tak de la busy sangat aku nie sebenarnya tapi dah sekolah ,balik sekolah penat malas nak ngadap komputer..Rabu dengan khamis tu pula aku demam selsema..Nak menaip macam seksa sangat..Aku bersin 15 kali seminit..Ada jew mende mengalir kat hidung..Aishh korang jangan bayangkan pulak..
Minggu nie aku datang 2 hari jew..3 hari lagi demam..Xbest la sekolah tu..Jujur dari lubuk hati aku !! Malas nyatakan sebab-sebab ,kang x pasal kena halau..haha
Okei,rasanya setakat nie jew, nanti updated lagi..


DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

5 pengomen comel komen disini:

Rulita.park said...

semoga cepet sembuh sakitnya xixiixxi :) semangat!

Rulita.park said...

semoga cepet sembuh sakitnya xixiixxi :) semangat!

Dayz said...

hehs, besela tu.. nty lme2 InsyaAllah bez pny~ ^)^

Cik Puan Muda Umi said...

dah sihat blom ni?xpe,lama2 biasa la tu ngan skola,mula2 mmg rasa boring sikit..:)

Aien_Aen said...

@Cik Puan Muda Umi : Sihat dah..Mule2 ,lame2 pown entah boleh suka entah tidak la kat sekolah tu