! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Alhamdulillah..Saya Dapat Sorang Lagi Anak Saudara

Alhamdulillah..Saya Dapat Sorang Lagi Anak Saudara

Assalamualaikum..
Wahh..Tulis dengan gembira nie..
Alhamdulillah saya dapat seorang lagi anak saudara..Bermakna saya dah ada TIGA orang anak saudara dan semuanya LELAKI..
Anak sedara baru saya tu dilahirkan lebih dalam pukul 8 malam tadi..
Tapi xdek nama lagi..Ada cadangan nama ? ahahh

Apa yang penting budak nie nangis lepas abah dia telefon kata dia dapat adik
Rilek la Khiro..

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

11 pengomen comel komen disini:

Fiza Diaries said...

alahaii kesiannye kt khiro menangis sebab dia dah dapat adik baru..btw congrats sebab dapat anak saudara lelaki baru..mesti cutee..tgk abg dia sudah laa..cutee kemain..nanti jgn lupa share dlm blog ye..I'll wait..^_^

ezyra daniel said...

alaaa best nye!!dpt ank buahh y still babe...
cute sgt..btw khiro pon cute
hehe dia jelez laa tu ,tu sbb ngs hehe

Aien Nia said...

@Fiza Diaries : Thanks..Saya dah letak pic dalam blog..

Aien Nia said...

@ezyra daniel : Khiro anak manja..hehe

Fiza Diaries said...

comeiiinyee..selamat datang baby baru..^_^ fiza tak de cadangan nama la ain..kalau rumah dekat, dah lama fiza pergi tengok nii..hehe..

Haruno Hana 하나 said...

siannya Khiro.. xpe la, lama2 biasalah tu ada adik.. sbb kdg2 bila dh biasa xde adik beradik, rasa lain pulak kalo ada.. mcm mereka fikir akn tersisih ke.. apa2 pon tahniah Aein :)

Aien Nia said...

@Haruno Hana 하나 : Tu la..Dia dah la manja

Cik Puan Muda Umi said...

dia nangis tanda gembira tu..hihi..comel,putih..besar nanti mesti hensem..hihi..;)

Aien Nia said...

@Cik Puan Muda Umi : Haha..Pandai jugak nak nangis tanda gembira

Dayz said...

alahai comei sgt.. jlous dayz sbb xde ank sdre.. tu untungnya ada adik beradik nie.. jdi ank tunggal sunyi~ =.=

Aien Nia said...

@Dayz : Tapi kalau dah adik beradik rmai nie rasa nak jadi anak tunggal jew taw