! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: GENAP SETAHUN AKU ADA BLOG

GENAP SETAHUN AKU ADA BLOG


Yeahh..Hari ini 8 APRIL 2012 jam sudah lebih 12 malam..
Maka dengan ini genap lah setahun aku berblogging..Alhamdulillah..
Aku berjaya mengumpul sebanyak 825 follower selama setahun..Walaupun tak banyak tapi aku sangat-sangat bersyukur...

Jutaan terima kasih pada semua yang banyak membimbing aku..
Terima kasih juga kerana sudi membaca entry merapu dan memberi komen disetiap entry..
Tanpa kalian siapa lah aku...

Selama setahun aku ada blog nie, aku telah menukar 100% design blog aku sebanyak sembilan kali..
(Aku mudah bosan) So aku rasa esok aku nak design lagi...hehehe

Dannn aku juga akan melancarkan satu segmen (segmen pertama aku) ..
Maybe lusa atau tulat..
Hope ada lah yang sudi join :)

Sekian dari aku..
Terima kasih membaca :)

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

6 pengomen comel komen disini:

Afiqah said...

wahhh wahhh thniah :P hehehe
eh eh nanti jemputlah fiqa :P okay ^^

The Fakhirin said...

kalo couple, say hepi anniversary..kalo ni hepi besday to sha blog la..hehe

Aien_Aen said...

DFiqa : Okei2..Aien jemput awak first..heheh

Aien_Aen said...

Faiz : haha ..Lebih kurang gitu la..Kene buat party birthday nie..hohoh

Nora Karim said...

wah... tahniah... :D

Aien_Aen said...

thanks you :)