! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: TITANIC 3D

TITANIC 3D

Hai hai !! Lama giler rasa tak updated blog..Blog nie dah gaya blog GIVEAWAY jew..
Semua entry pasal GA..Korang bosan kan masuk blog aku ?


Okei back to title..Ekceli,aku nak sesangat tengok cerita TITANIC 3D nie kat wayang..
Masalahnya rumah aku luar bandar,luar bandar jauh dari Mall ,jauh dari mall takdek orang nak bawak..
Kesiankan aku ? *okei mintak belas kasihan :P
Walaupun aku dah tengok TITANIC nie lebih pada sekali..Aku rasa nak dekat doploh kali aku tengok TAPI aku tetap nak tengok lagi !!! Nakk sesangat !!
Cerita nie best ,tak bosan ,menarik...

So disebabkankan dah tengok doploh kali ,bagi la aku tengok sekali lagi yang 3D punye..Senang aku nak jawab kat orang aku dah tengok 21 kali..haxhaxhaxha..

Okei cukup sampai sini..Membebel panjang lebar pown bukan korang nak belanja aku tengok cerita nie..YEDAK ?

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

9 pengomen comel komen disini:

Detective Fiqa said...

wahh wahh. :P ajak fiqa sekali. tuu jangan lupa :D hahaha

Aien Nia said...

Hehehe ..Insyaallah.
DF belanje lah

Zamani said...

Salam~ Zam singgah bw di sini :)

Aien Nia said...

Tq singgah

Cik Puan Muda Umi said...

ramai kata best..tapi xsempat tgk lgi yg 3D ni..sobsobsob

Aien Nia said...

Cik Puan Muda Umi : Tu lah..Ramai kate best..

zulhilmi tempoyak said...

Nama saya mohamad zulhilmi zulkefli. Berusia 22 tahun. Lahir di lenggong perak tetapi dibesarkan di pulau pinang kedah dan perak. Sekarang menetap di bangi untuk terus mencari dan menggali ilmu. Mengikuti program kewangan dan perbankan. Berat badan saya terpaksa dirahsiakan. Tinggi saya pon begitu. Hobi saya ialah membaca buku dan mengumpul setem. Saya suka Menunggang motosikal kriss100. Berwarna biru.


Cuba terangkan pasal diri anda pulak. Saya Nampak anda mempunyi ciri-ciri yang best. Anda agak kiut. Tampan. Cun. Cantik. Menarik.


Ehhhhh…. xtau la nk tulis ape dah...;p

Aien Nia said...

@zulhilmi tempoyak Eh saya tak tahu la nak tulis ape

! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

sy pon peminat crite ni..dh bnyk kali tengok,tp xboring...still rase sedih..hehe..urmm,,ade kluar cd tak ek?