! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Hari ni 6 APRIL Genap Setahun Pekenalan Kita

Hari ni 6 APRIL Genap Setahun Pekenalan Kita

Assalamualaikum Readers :)

Hari ni 6 APRIL 2012 genap setahun perkenalan aku dengan seseorang yang bermula di FACEBOOK

Ekceli,aku tak ingat pun tapi tepat pukul 12 malam tadi handset aku berbunyi,aku ingatkan mesej rupanya ada reminder..Aishh apekejadahnya aku buat reminder ni..Alahai~
Reminder nie mesti aku buat masa dibuai keseronokan dulu..
*demmit..NYESAL BUAT!! .Tak pepasaii ingat..
I DON'T HAVE NO FEELING TO YOU ANYMORE !!
Jadah mende aku merepek nie..Aku kalau bab-bab SKEAPING speaking memang hancoss..
Tapi kenyataannya YES !! Aku memang dah buang 100% perasaan aku pada kau..

Thank You Kamsahamnida Arigatou Terima Kasih sebab tinggalkan aku sebelum SPM...
Aku jadi terdorong untuk capai cita-cita dan bukannya CINTA
Kalau tak mesti aku leka dan hanyut dibuai perasaan lalu mengabaikan SPM..

Akhir kata dari aku 
"AKU SAYANG KAWAN-KAWAN KAU"
 diorang baekk dgn aku w0oo...

Byebye A**E a.k.a full name Muhd Z**R*






DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

8 pengomen comel komen disini:

Dayz said...

huhs tere sys bley ingt p'knalan sys.. dayz lngsung xingt ary pe wktu p'knalan dayz dgn seseorg di fb.. oo ye dayz rse sys tau siapa yg dayz mksudkn tu kn? huhs~ ^_^

Aien_Aen said...

org tertentu jew ingat ..hoho sys taw..

zafira othman. said...

bai2 syg. ehh hahaha

Aien_Aen said...

hehehe..bye bye kan

Afiqah said...

wahh wahh. siap ade reminder skali ^^

Aien_Aen said...

Tu lah pasal

Cik Puan Muda Umi said...

takpe2,kumbang bukan sekuntum..semoga dpt yg lebih baik di masa depan..hihi.;)

Aien_Aen said...

Yea betul tu ...