! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Remaja dirogol kenalan Facebook

Remaja dirogol kenalan Facebook

Assalamualaikum
Tengok tajuk ..Gempak tak ? Tajuk tu aku just nak simpulkan kita sebenarnya harus berhati-hati memilih kawan di laman sosial dan jangan terlalu mudah percaya walau diberi pelbagai barang contoh barang kemas.


Sambung pada niat sebenar aku pulak, sebenarnya aku just nak bagitahu pertama kali aku jumpa kawan FACEBOOK ialah di rumah aku pada hari raya..Aku ulang "PADA HARI RAYA"..Bagus kan kitorang ? Okei memang bagus..Aku ulang "KAMI MEMANG BAGUS"..Ziarah menziarahi pada hari raya mengeratkan silaturrahim..
Aku nie dah macam mengimbau kenangan lama..cewahh ,werhh best ape time tu !!Nak tahu macam mana kisahnya ? Ehh malu la nak bagi link..Klik Sini makan janjan dulu.. Time tu la aku pemalu nak &*$% ..Moralnya xleh malu beriyee nanti kena lempang..
auww..Kejadah mende aku letak doodle nie kat sini..
Saje nak tunjuk..Ikutkan aku nak suruh abang Apit tulis "Samsung" ,baru ala-ala pakai baju chelsea gitu werhh..hahah..Comel kan macam aku ? aku ulang "COMEL MACAM AKU" ,okei dah..
Now kita tengok pula gambar makhluk2 yang pernah sesat dirumah ku
Gelap ? Diorang yang hitam sebenarnya..kahkahkah.. *weyy aku gurau jew,jangan maroh taw.
Kanak-kanak Somalia kebuluran sesat dirumah ku..Makan sekali tak cukup..boooo
Okei dah,gambar-gambar lain hilang tanpa berita..


p/s:Aku cakap kat adik aku birthday kawan aku 3 JUN, tetibe dia cakap 23 JUN..Kesimpulannya siapa birthday 23 JUN ? Aku betul2 lupa..Sekarang baru ingat..
KLIK sini kalau anda nak menyelamatkan penyu-penyu di seluruh dunia

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

13 pengomen comel komen disini:

The Fakhirin said...

ouchhhhh!!!

Shida Radzuan said...

wahhh cute gilerr doddle tu wane biru..comelllll..heheee

dariilhamkehati said...

gamba fren fb kerr tuh ? hehehe ~

Aien_Aen said...

@faiz fakhirin :D

Aien_Aen said...

@shida'R : Cute kan ? doodle abg apit semua comel

Aien_Aen said...

@cweet pinky : yupp..gambar ditaken masa lepak kat rumah saya

Didin Supriatna said...

blognya dah ku follow#1470 follbek ya.. salam kenal

Bocah Online terus said...

salam kenal..

-tikah- said...

doodle awk comell... :)

bagus la awk mcm tu...jumpa kat rumah...confirm selamat...

Zierwa Zainal said...

conel nye.. :)

Aien_Aen said...

@-tikah- : Yess selamat dan depan mata mak bapak

Aien_Aen said...

@ZiErWa zAiNaL : Thanks

Yasmin Aris said...

yup . kena berhati2 . stalker dulu dia org yg macam mana. xpayah nak cpat sgt percaya kan -.-