! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: What New Today ?

What New Today ?

Assalamualaikum
Harinie tak best..Stress buat kerja sekolah Bahasa Melayu..Kerja Pengajian Am siap dah..
Mood kelautt, sakit, pening kepala, lapar..Buat kerja tadi pun dalam keadaan tangan terketar-ketar..
Bosan werhh buat kerja sekolah sorangsorang sambil tengok ikan..Lama-lama ikan nie melompat,kuyup aku..haha
Barang sekolah xbeli lagi..Hancorr rasa mood nak sekolah..
Errrr aku dah xde idea nak tulis apa tapi aku akan terus tulis..
Ha sebelum terlupa aku nak ucapkan "Selamat Hari Bapa" kepada seluruh bapa didunia dan abah aku..
Cukup lah setakat ini..Aku rasa pening kuasa dua dah nie fikir nak tulis apa
background desktop baru aku..saje nak tunjuk..haha
CLICK CLICK untuk kesejahteraan bersama
*aok, on9 xnak IM pown :( kfaham..

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

4 pengomen comel komen disini: