! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: SPAIN ke Final..Viva Espana

SPAIN ke Final..Viva Espana

Assalamualaikum
Tahniah Spain kerana melangkah ke Final..
xdek gambar Torres kan ? Okei
Okei dah ada..
Dengan terlebih bersemangatnya, aku msg semua kawan-kawan aku supaya miskol aku kalau bola dah start..Lepastu ada lah 3 4 ketul yang tolong miskol..Aku cuma tidur selama 3 jam semalam semata-mata nak tengok Spain..Tapi agak terkilan sebab Fernando Torres tak main :( Aku sokong Spain pown sebab Torres jew ,tapi tak main pown semalam..Rasa nak tidur balik tapi dah alang-alang bangun,so tengok jew lah,..Lambat sangat gol,aku tengok sambil buat homework..*bukan ada Torres pown nak tengok beriyee
Dari pukul 2.30 sampai pukul 5.30 pagi aku mengadap tv tu..Masa penalti pertama dari Xabi Alonso tak masuk,aku dah rasa sedih dah..Tapi akhirnya menang..Kesian Portugal ..CR7 cuba lagi lain tahun yupp !!
Yang kawan aku nie,macam tahu-tahu jew aku tengah tengok, dye mesej aku..Apa yang penting Spain menang, Portugal balik..
Kat sekolah cam nak mati tahan ngantok werhh..Padahnye..haha..Waktu Sastera memang aku lentok habes la,waktu Pengajian Am pula cikgu tu buat lawak, xjadi nak tidur..Waktu BM cikgu dok depan mata,sape tido kena lepuk..Tahan jew lah
Geng !! Mohh lerr kite sokong Jerman..Nayee kew aok Portugal kaloh..Aku turut bersimpati :(
Nota sampingan : werhh budak Sains Sukan !! Boleh tak jangan masuk dalam mimpi aku..Banyak kali pulak tu.Aku kenal ko pown tidak..Mimpi my only BFF lagi best taw tak !!
DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

1 pengomen comel komen disini:

hamzah ian said...

aku tak teng0k pun.. sobsss