! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Terima kasih untuk Aiskrim Cornetto

Terima kasih untuk Aiskrim Cornetto

Assalamualaikum..
Pada entry sebelum nie yang aku agak terasa dengan gurauan kawan aku tu kan..Ala ENTRY nie.
Ekceli aku tak sentapp lebih pown tapi gedik nak merajok gak, so aku teroskan merajok..kahkahkah..
Lepastu "dia" tu konon pujuk la,aku kata belanja aiskrim paling mahal dulu baru x merajuk dah..hahaha aku saje jew :P ..Dia kata yela yela..
Tadi dia x belikan pown aiskrim ,malas la aku tegur ..Dia pun macam lupa jew :(
Lepastu balik sekolah tu lori aiskrim magnum tersangkut kat longkang..kahkahkah lawak..
Diorang pown tolong la tolak ramai-ramai. Lepas tolak tu diorang dapat aiskrim free..Aku watderkk jew dan jalan laju-laju,,dah kat depan sikit tiba-tiba ada orang hulur aiskrim dari belakang..Terkejut aku..Aku pown ambek jew la, dah orang bagi..heheh..Kawan aku cakap "konon merajok, aiskrim ambek jugak" .Kisah ? dah dia yang janji nak bagi aiskrim..
Apa-apa pun terima kasih la tak lupa janji..Ko taw tak seumur hidup aku boleh dikira berapa kali aku makan aiskrim mahal gitu..Selalu aiskrim posenposen jew mampu beli..Paling kuno pown buat air milo keraskan dalam freezing ,kan jadi aiskrim..haha
Aku xdek la terasa sangat dengan kau sebenarnya, tapi terasa dengan binatang haram mulut puake..
Terima kasih la "siap tolong bawakkan beg aku turun bawah lagi" *bak kata kau..Memang dihargai sangat sampai aku rasa macam orang bodoh..Lain kali buat lagi yea paih , boleh dapat eskrem lagi :D
dapp err pat eskem nie..Nak beli setahun sekali.. *lepas nie mesti aku demam sebab makan aiskrim ..aiyorkkk
*selok mende nie pown nak tulis..Tapi aku dah xdek idea nak tulis ape, tulis jew lah menatang nie,,nanti tua boleh cerita kat anak cucu ..heheh :D


SEMOGA SPAIN MENANG MALAM NIE DAN MENJADI JUARA EURO..

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

11 pengomen comel komen disini:

Dba Dealova said...

sedapnyer ice krim tu :)

~MiZz Atie ZieYa~ said...

alahai...sweetnyaaa...suka kisah nih

Aien_Aen said...

@~MiZz Atie ZieYa~ : Sahabat untuk selamanya

Aien_Aen said...

@Dba Dealova : sedap sangat :)

SunnyFunny said...

alahi , siannya . ngidam aiskrim uhh . akhirnya dapat gaxx . hehe =)

Aien_Aen said...

@SunnyFunny : ahahh..boleh jadi jugak tu

ஜ miss klanika ஜ said...

sweet storry . neway hope Italy gonna win ! hehe

Nasuha said...

emmm..sedap..nyamm2

Aien_Aen said...

@ஜ miss klanika ஜ : Hope Jerman win..heheh

Aien_Aen said...

@Nasuha : Lahaii memang sedap..heheh

eitcha,IM said...

bestnya ice cream tuh! :D