! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Entry pertama bulan JUN

Entry pertama bulan JUN

Assalamualaikum..
Setelah lama x berupdated ini blog *lama kew ?,akhirnya inilah entry pertama bulan Jun..Sekarang dah 4 Jun 2012 kan..Cuti sekolah pun tinggal seminggu..Berita baik untuk aku ialah aku tak kan masuk asrama..Yes !! Nak tahu sebab apa ? Tunggu entry akan datang dari aku..
Apa yang paling menggembirakan EURO 2012 tinggal 4 hari lagi..heheh..
VIVA ESPANA
Korang sokong sape ? Aku macam biasa la kan sokong PEMAIN jew..hahah..Sokong SPAIN buat syarat jew,,kalau SPAIN kalah sokong Jerman pulak..Ada Thomas Muller..
GO TORRES GO MULLER
Nak tanya sikit..Kalau x ambek channel Super Sport boleh tengok kew EURO ? Kalau x boleh,sekarang jugak aku nak p talipon orang astro nie..

Okei cukup setakat nie ..Bye. Assalamualaikum

Nak tahu kenapa aku suka BOLA ? KLIK SINI cepat !!
KLIK SINI pula boleh ? Kalau banyak klik boleh la aku pergi Mekah..heheh

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

5 pengomen comel komen disini:

Dayz said...

sys nie mcm abah dayz ske sgt tgok bola.. dayz klau tgok pun bile MU lwan chelsea je.. dayz kn skong MU abah dayz skong chelsea so kteorg b'lwan laa.. hihi~ ^_^

Aien_Aen said...

@Dayz : Maknanya sys geng dengan abah dayz...Sampai sekarang sys bengang dengan MU sebab seri penalti dengan Chelsea

Dayz said...

@Aien_Aen eh, ade ke? tak tahu plak.. o_O

Aien_Aen said...

@Dayz : Ada sangat...Sebab tu seronok giler jadinya MU kalah dgn MC..Padan muka..heheh ,,jangan marah

cweet pinky said...

pompuan ramai suke bola sebab pemain , hehehehe ~ tgk bola ta mint cgt tp memg minat maen futsal , hehehe , actualy law da terduduk depan tv tayang bola , memg mlekat bontot , hahaha !