! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: SPAIN MENANG..

SPAIN MENANG..

Assalamualaikum..
Aien beriyee ,baru menang suku akhir :P
Tapi aku rasa nak tulis jugak sebab aku tengok malam tadi..Sepanjang Euro nie kan 2 kali jew ak tengok LIVE..sekolah kan ? Mampos nak berjaga 2 3 pagi..Pukul 9 malam aku tidur lepastu adik aku gerak pukul 12..*hampehh adik aku nie,awal giler..Bola kol 3 start.
So aku tengok semalam Torres tak masuk separuh masa pertama *sedihhh...Separuh masa kedua baru masuk ..yeayyy..Masa tu aku g sokong France sekali sebab minat tengok Samir Nasri..Minat sebab dia jongang..Kahkahkah..
Sepanyol menang 2-0 ke atas Perancis
Apa-apa pun terima kasih Xabi Alonso kerana membawa Sepanyol ke separuh akhir dan bakal berhadapan Portugal..*kawan aku minat Portugal..
Aku harap Spain menang dan masuk pusingan akhir dan menjadi Juara EURO 2012..
BAIK MENGAKU RUMAH SAPE WIFI NAMA ESPANA NIE ?!!
*jangan tanya wifi rumah aku nama ape, aku tak bukak..haha
KLIK sini..Ada macam-macam pasal Euro

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

8 pengomen comel komen disini:

Dayz said...

amboi sys, pminat stie euro nie.. ^_^

Aien_Aen said...

@Dayz : Biase...hahah

CikHoneyBee said...

yeahh !! ade geng.. jom support Spain. hehehe torres my hero. kekeke

Aien_Aen said...

@CikHoneyBee : My Hero also :D

Fatihah said...

haha. wifi nama Espana :D

Aien_Aen said...

@Fatihah : semangat

Yasmin Aris said...

sy sokong harimau muda ! haha . tetibe .
Layan bola jela kann

Aien_Aen said...

@Yasmin Aris : Selamanya oh harimau malaya