! ✿AIEN_AEN ✿ ! ! ✿AIEN_AEN ✿ !: Saya malu dengan "RANDY PANGALILA"

Saya malu dengan "RANDY PANGALILA"

Assalamualaikum..
Tadi kan kat sekolah kan aku kan malu sangat kan kan kan...hahah
Aku tak tegur pun kawan-kawan lelaki dalam kelas aku, konon nak jadi baik dihari jumaat yang mulia nie ..Tapi hampeh..Diorang kejapkejap "Aien, Aien, Aien,..Mane aku boleh,aku jadi nak tergelak..hahah..Dah la ada sorang budak kelas Sains Sukan masuk dalam mimpi aku, tapi mimpi xdek ending sebab mak aku gerak nak sekolah.hahah
Okei kembali pada tajuk..Tadi masa balik aku jalan dengan kawan-kawan kelas aku tiba-tiba sorang kawan aku nie cakap sesuatu kat aku ;

Kawan1 : Aien, Randy Pangalila.
Aien : Kenape ko nie ?!
Kawan1 : Tu Randy Pangalila (sambil tunjuk someone)
Aien : Haaa ??!! *konon sangat terkejut..Kenapa ada Randy Pangalila kat sekolah nie ??!!
Kawan1 :Muka dia gaya Randy Pangalila la.. Tu yang pakai baju biru tu..
Aien : Mane ? Oww yg tu ,tapi nampak belakang saje buat ape !!
Kawan2 : Ko nak tengok kew ? Aliff , Alif !!!
.............Alif pandang
Kawan2 : Alif ,Aien nak tengok muka ko
Aien : Weyy mane ada aku cakap nak tengok !! Korang yang beriyee tunjuk.. (dan tunduk sebab tersangat malu)
.......Jalan depan sikit, dan berselisih dengan Alif..
Kawan3 : Alif ,Aien kirim salam..
Aien : Ko nie dah kenape !! Malu ko taw tak !!!!!!!!! *marah bebenor byk sangat tande seru
Alif : Sengih... (Tu jew mampu buat ?..Wattehel.. Aku yang malu)
Kawan1,2,3 : cececeyy ,saje jew lah gurau , mane taw ada _____________ 
Aien : Banganggggggggg ..
..................Jalan laju2 dengan penuh rasa malu
Sekarang rasa macam nak berhenti sekolah..Weyy malu la!! Aku tak kenal pown budak tu tetibe jew kena gitu..
*Tadi masa balik sekolah rasa macam nampak seseorang yang dikenali,duduk dekat dengan rumah aku pulak tu..Tu dah kali ke2 aku nampak dia ,masuk yang ketiga mmg aku suruh mak aku masuk meminang dia lah kan..haha :P.*kalau dia baca nie sumpah malu !! Memang aku pindah rumah la..Aku rasa dia Tingkatan 6 Jengka 16 sebab xdek pun dia kat sekolah SMKJP yang tercinta tu..
mcm biasa gambar xdek kaitan dengan tajuk..hahah
Torres dah ada 2 anak,agak-agak dia nak 2 bini tak ? hahah :P
Werhh, cite Spiderman yang baru nie best kan ? Tak caya tengok kat SINI 

DON'T BE SILENT READER..LEAVE A COMMENT OR CLICK LIKE

14 pengomen comel komen disini:

nis said...

malunye. kalau nis jadi awk, nis pon malu ... XD

Aien_Aen said...

@nis : Ha tu lah pasal..Kita dah la xkenal org tu tiba-tiba kena gitu

Nur Najwa Bt Ibnu Pajar said...

malu kot..kehidupan di form6 mang bez..eh xduk hostel ke?

babycomel said...

malam ni doa2 la mimpi tu bersambung lg ;)

Aien_Aen said...

@Nur Najwa Bt Ibnu Pajar : Yes sangat malu..X dduk pown ,malas

Aien_Aen said...

@babycomel : Hahax..Moga-moga :D

Rulita.park said...

kirain beneran randy pangalila ke sekolah aien hahahha :D

Aien_Aen said...

@Rulita.park : Rupanya tipu..haha

Siti Munawwarah said...

aliff , aliff ?? :3

Aien_Aen said...

@Siti Munawwarah :P

CikHoneyBee said...

hehe. awk duduk jengka? maklong saya duduk kt jengka 13. hehehe. nakal kawan awk tu mengusik awk. sbr jew la ea

Aien_Aen said...

@CikHoneyBee : Yupp ..Dok Jengka 14..
Memang sangat nakal mereka semua tu

dklicker said...

torres nak 2 bini ke??
hihihi

Aien_Aen said...

@dklicker : Kalau dia nak ,saya pown nak